Jinja, the source of the Nile



Även utöver festande i Jinja är det verkligen stället man ska åka till om man vill uppleva saker i Uganda. Jag är lite besviken på mig själv på att jag fortfarande inte gjort raftingen och jag försöker lova mig själv att nästa gång jag åker till Jinja måste jag göra det. Därför tänkte jag att jag även lovar det här, så känns det inte som att jag bara lovat mig själv utan även som att jag lovat er. För rafting vill jag verkligen göra, åka gummiflotte nerför fallen måste väl vara skoj, visst? Utöver det kan man dessutom hoppa bungyjump samt dra på horse back safari, vilket vi gjorde sist. Jinja är verkligen ett härligt ställe, och utöver äventyrsdelarna är det som sagt ett grymt ställe för fest. Så jag lovar att jag kommer tillbaka och nästa gång ska rafting verkligen stå på schemat!

Kommentarer
Postat av: Ella

Rafting låter skoj! Fast jag skulle nog hellre vilja pröva bungyjump! Det verkar doooope!!



Sv: hahahaha, ok ^o)

Och ja det gör jag, fast jag tycker det är ett roligt ord så jag skrev det ändå :P

Postat av: Art By Tina

Nilen ser mäktig som tusan ut! Är vattnet rent eller är det förorenat?

2010-04-16 @ 22:14:23
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

Låter verkligen som ett coolt ställe, gummibåt skulle jag köra på :D

Och dina bilder är så fina, man blir så sugen på att åka :)

2010-04-17 @ 09:33:59
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Marie

Wiee, där har jag varit!

2010-04-27 @ 18:14:41
URL: http://kritsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback