Sseyange Education Center och lite Netball

Nej, det blir fortfarande inga bilder. Ni får helt enkelt hålla till godo, daremot försöker jag använda å, ä & ö. För er skull, det är dyngjobbigt! Vi har fixat boende fram till elfte oktober, i ett gästhus som Vi-skogen har. Det känns skönt att ha ett "hem" för ett tag. Vi har också börjat komma lite till rätta på skolan, ungarna är hur söta som helst, de skrattar mycket och har grymma lärare. Idag var vi med på en mattelektion och på en lektion i "science". Det var lärorikt! Därefter fick vi spela netball, det är lite som basket fast utan att studsa bollen i backen. Hur skoj som helst! Okej, det var väl vad jag har att säga. Nästa gång ska jag försöka få in lite bilder också, men jag kan inte lova något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lena,

Bor du i gästhuset mitt emot kontoret?

/Peter

2009-09-16 @ 19:13:19
Postat av: Gunne

skönt att ni är "framme" nu i alla fall. Jag fick hängmattan av Kolbjörn. Kram

2009-09-16 @ 20:47:55
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Bilder!!!!! :D

Skönt att ha ett "hemma" en stund ;)

Postat av: kari

kan du skicka mig ett sms, vi kan inte skicka något till ditt nummer, ej hellre ringa, misstänker att Olle skrev fel nummer

2009-09-18 @ 09:35:03
Postat av: O

Nice att du har det bra! Är det lugnt där nu?

2009-09-18 @ 12:53:43
Postat av: Tina

Det låter som ni gjort er "hemmastadda" och trivs toppen.



Väntar med stor nyfikenhet på dom där bilderna=)



Sköt om dig!

2009-09-18 @ 13:02:26
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Olle

Bra att ni landat, både fysiskt och psykiskt nu. Se Kari´s inlägg! Din tel är onåbar.

2009-09-18 @ 17:15:29
Postat av: anna

hej! tråkigt att du inte kan ladda upp bilder men härligt att höra att du mår bra :) hur är egentligen skolorna där nere? stor skillnad från den svenska? eller ja klart det är det men hur? :)



jag mår bara fint, lite bakis, skakis och sliten men det får man ta!

2009-09-20 @ 16:24:10
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

det låter jätteroligt att vara med på något sådant :)

2009-09-21 @ 17:22:57
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback