Fina vänner vet man alltid var man har.

Idag pratade jag med Marielle i telefon, det var en lycklig stund. Marielle är alltid lycka och trots att det är ett antal månader sen vi sågs och trots att vi inte pratat på ett par månade heller känns det som om vi sågs igår. Vi har koll på varandra och vi vet alltid allt om varandra. Jag hade sagt att jag hade något att berätta och hon frågade direkt om det handlade om en viss sak och såklart gjorde det det. Vi är bästa vänner, så bäst det bara kan bli. Och jag ska göra allt som finns i min makt för att hälsa på henne på Kreta i sommar, såklart jag ska göra det!

På tal om att sakna vänner så råkade jag idag läsa
det här inlägget, det var väldigt roligt att läsa allt vad jag skrev om folk på skolan sådär i början. Många av dem är jag ju nu också riktigt bra vän med, och jag vet ju vad som stämmer och inte. Roligt att läsa, som sagt.

Jag har inte jobbat många timmar idag, men det är okej. Jag är trött och jag har inte så mycket som måste göras sådär akut. Jag har ju jobbat 10 dagar i sträck, så nu har jag väl rätt till lite lugn, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Lina

vänner är det bästa :)

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Fina vänner är så värdefullt!

2009-02-25 @ 21:54:13
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Marielle

I like your smile, darling. <3

2009-02-26 @ 02:36:04
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback