Utmaning

Jag har blivit utmanad av Pelle.
(Fast jag tänker ta bort allt jag inte har något bra svar på, men jag lägger till några egna istället, så kanske det inte blir jättetråkigt)

Bloggvärldens allra:
Roligaste:
Pelle, han har humor som en ko.
Pålitligaste: Anna, hon säger alltid det man behöver höra.
Finaste: Samlarobjekt, otroligt fin blogg med väldigt fina historier.
Snyggaste: Det är jag för feg för att säga, på riktigt!
Hetaste: Oj, ingen aning! Jag vet ingen het bloggare, haha!
Bäst klädda: Jag säger som Pelle, Kalle får vinna.
Sötaste: Emelie!
Mest imponerande: Stefan, för hans engagemang, hans blogg är riktigt bra! Eller Gunnar, för hans otroligt långa cykelresa.
Intressantaste: Johan & Sarah

Vilken bloggare vill du;
Ge en kram: Marielle, för att hon är i Thailand, det är alldeles för långt bort!
Helst träffa: Just nu är det nog Julia, rent allmänt skulle jag nog säga Anna eller Pelle - igen.


Jag tänker inte utmana någon heller, om ni vill vara med är det upp till er, ni kan kopiera här, eller orginalet som finns hos Pelle, här.


Kommentarer
Postat av: pelle

Hehe, bra lena! ;D haha.

Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken rolig utmaning! :D

2008-11-24 @ 22:02:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: anna

vad glad jag blev nu :D tack, och jag kan inte säga mer än detsamma! snart fredag!

och ja, det är rätt mysigt och fint med snö. men mest när solen skiner samtidigt då blir det så ljust och fint ute.

2008-11-25 @ 12:43:07
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Thomas Forsberg

Lena, kul grej.



Samlarobjekt-bloggen är en kille jag känner litegranna. Han kommer typ från Sollefteå/kramfors-trakten. Har jobbat hos han lite. :D

2008-11-26 @ 09:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback