Slutspurten

Okej, 4 skivor kvar. Det är galet hårt det här, jag har bestämt mig för en av dem i alla fall, men förmodligen blir det alla fyra. Jag börjar bli besatt av det här, bär med mig skivorna, till jobbet, till bilen, till Karlstad, hem osv. Jag har dem med mig vart jag än går, känns det som. Men det har ju i alla fall krympt i högen. Och som sagt, nu är det 4 favoriter kvar! Känns just nu som det lutar åt att jag får fixa två extra-vinster!
Spännande? Jag tycker själv att det är galet spännande, det här!

Här är tävlingen & här är skivorna det står mellan.

Kommentarer
Postat av: anna

jag funderade precis om jag hade missat tävlingen nu när jag hade varit borta ett tag. men som tur inte :) det är spännande.

Postat av: sara

men borde man inte få veta vilka fyra skivor som det står och väger emellan+ jag orkar liksom inte vänta längre och om dessutom ingen av mina tips är bland de fyra sista så behöver jag ju inte bry mig längre.

fan det här är som att skrapa triss, tror varje gång att jag ska vinna en miljon men det slutar alltid med att jag står utan en krona...

2008-11-03 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback