Skivbeställning, färdigt!

Nu är skivbeställningen färdig.
Här, till vänster, kan ni se vad det blev. Tre artiklar är hemliga, två är vinst-skivor och en är en pocketbok för 9 kr som jag fick "på köpet" - ointressant och därför censurerat.

Jag vet att inte hela namnen är med, men det är inte mitt fel, skyll på CDon!

Jag hade galet svårt att rensa ur, men lyckades i alla fall komma ner till en beställning på 29 artiklar för 2882 kr, det känns jättebra faktiskt!


Nu är det alltså på g, snart kommer skivorna. Om du ser någon av de du tipsat om här så finns chansen att du vinner en av vinst-skivorna, som sagt är det två, så det blir två vinnare. Jag måste ju gardera mig! De skivor det stod längst leveranstid på var 3-6 dagar, så jag borde ha dem inom en vecka och sen tar det väl lite tid att lyssna, men om 2 veckor ska jag försöka ha utlyst en vinnare, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre ord: Du är störd!

2008-10-09 @ 11:21:22
Postat av: Marielle

Tre ord: Du är störd!

2008-10-09 @ 11:21:44
Postat av: Thomas

Lena! Du är inte störd, (kanske lite oekonomisk, vad vet jag) Men framför allt så är du bäst! Det är fantastiskt kul att påverka dina skivköp (Samt att jag själv kan få ur något av det.) Jag ser två av mina skivor. Nicolai sjunger edith södergran och This cloud is learning.



Alla skivor du inte gillar borde du ha en auktion på sen, när tävlingen är över :DD



2008-10-09 @ 14:17:50
Postat av: anna

oh! du tog med båda mina två tips :) härligt! du kommer njuta ordenkligt!

Postat av: julia

sju ord, du är så jävla störd i huvudet!

2008-10-09 @ 18:21:36
URL: http://evakuera.blogg.se/
Postat av: MANGO

herregud vad avis jag är! skitbra skivor asså! du har tamejtusan beställt bäästa skivorna ju!!!!!

pussssssssss!

2008-10-09 @ 20:53:04
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback