Lena och kondomerna


Jag har flyttat nu, fått eget rum och behöver inte längre sova i vardagsrummet. Det ni! När jag packade upp mina grejer idag hittade jag massa kondomer, varav en som det stod "TRASIG" på och en som gick ut i datum i mars iår. Här ser ni alltså bruden som aldrig får ligga utan sparar kondomerna tills de är så gamla att de måste slängas. Ni förstår väl att jag ser så fascinerad ut?

Hur mitt rum ser ut?
Alltså, jag har bara en säng och lite lådor än så länge, inget spännande alls. Tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha du är ju lite knäpp :)

Postat av: Art By Tina

Haha. Knäppgök.



Men lyx att du börjar så sent varje dag. Hur går det med studierna förresten? Jag blev precis klar med första delkursen, känns jäkligt gött, bara tre kvar nu då=)

2010-10-06 @ 09:24:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hahaha, ja sannerligen! :D Det är bra också att du är så opryd ibland så jag vänjs ;)

2010-10-06 @ 13:33:33
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback