Varför får jag inte på mig dina blåjeans?


Jag har jeans på mig idag, det när nästan så jag borde fira, eftersom det händer så sällan (första gången sen Uganda)! Men istället har jag burit hyllor, för nu, lagom tills jag insett att jag kommer flytta snart, har jag fått för mig att få lite ordning i mitt rum. För övrigt är jeansfanskapen skittajta och ändå är det största storleken jag fick tag på. Jag ignorerar allt det kanhända att det tyder på och känner mig snygg i slimmade jeans (som kostade 200 kr på Gina i mars).

Men visst har jag en snygg jeansrumpa, när jag väl visar den?

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tja... Jag vet inget toppentips i Berlin förutom att du måste besöka Ritter Sport och tv-tornet om det är fint väder :)

Postat av: Madde

åh, jag anvnder typ heller aldrig jeans, börjat lite nu igen :) snygga var dina!!

svar: tack vad roligt :D

2010-05-24 @ 20:35:40
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Rosita

Oh, jeans är ju väääldigt snygg ändå ;)

Jag har faktiskt heller sällan på mig det..

2010-05-24 @ 21:25:46
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback