Gråskala


Jag körde på gråskala idag och dessutom körde jag hem. Eller nej, det gjorde jag inte alls, det var olika förare av alla dess slag (tunnelbana, tåg & buss + mamma som körde bilen) som tog mig hem. Men i alla fall, hem kom jag och oj vad skönt det känns efter en otroligt intensiv helg i Stockholm. Fast i själva verket var det mest nätterna som var intensiva. (Det verkar ha blivit en lögnblogg det här.)

I övrigt var jag till en vaccinationsbyrå i Stockholm i förmiddags och fick sista sprutan mot Hepatit B och lite annat skoj, som dricka mot Kolera och recept på Malariatabletter. Så nu känns det lite extra att jag snart åker till Uganda igen!

Förresten är en av de bästa sakerna med att vara hemma från Stockholm att det fortfarande är bortåt metern snö här. I Stockholm var det slaskigt och blaskigt värre och man blev bara blöt och äcklig när man gick ut. Då föredrar jag snön här hemma. Det får gärna fortsätta vara ordentlig vinter tills jag åker och sen vara riktig vår (nivet, med krokusar och tussilago) när jag kommer hem, det vore hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Snö framför slask alla gånger, helt rätt Lena!



Jo, det var skönt att komma hem igen, även om Umeå var en väldigt fin stad med bra människor. :)

Postat av: Ida

Fuskigt i såfall om du skulle slippa allt slask. Åka ifrån massa snö och komma hem till strålande vår. Så skulle det vara för alla. Hata blasket!

2010-03-01 @ 22:31:11
URL: http://aidala.blogg.se/
Postat av: Josefine

härligt då ;D ok här, förkyld som tusan bara :P

2010-03-01 @ 23:32:26
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Madde

snyggt :)

sv: hahah att det var min pojkvän som höll den menar du..? ;)

2010-03-02 @ 08:14:36
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback