Fredagstristess


Bild från Stockholm i helgen, och javisst, det är taget alldeles efter körkortsfotot.

Alltså, jag gör så otroligt lite om dagarna, mitt liv är otroligt ospännande, så mitt bloggande blir lite därefter. Jag ska försöka rycka upp mig snart, men just nu är det rätt skönt att vara lat och ospännande. Faktiskt.
Idag ska jag dock få färsk sparris till middag och jag känner mig barnsligt lycklig! Det är så härligt när de första grönsakerna börjar bli klara i växthuset. Det är nog den främsta tjusningen med att bo på landet.
Tur i alla fall att min man är i Uganda och jag i Sverige, för ni vet väl att det sägs att man inte luktar riktigt mumma "där nere" när man ätit sparris?

Fortsätt gärna gissa på vad bilderna nedan föreställer, jag berättar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Känner igen det där,

därför är det såååå himla skönt att gå i skolan,

då har man alltid något att göra.. hehe.

Postat av: Erica

Det är skönt att det är ospännande ibland tycker jag med. :)

2010-04-23 @ 18:55:47
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback