First day off

Såhär såg jag ut sista dagen på jobbet - i tisdags!
Fast bilden är tagen på kvällen, flera timmar efter jobbandet.


Trots att jag egentligen jobbade min sista dag i tisdags är det idag som jag skulle kalla min första lediga dag, igår fixades det ändå med saker som intyg och smörgåstårtebjudning på jobbet. Idag, däremot, har jag sovit i en hel evighet, legat och läst och inte gjort mycket vettigt alls. Jag åkte en snabbis till Munkfors och jag har lagat mat, men annars har horisontalläget varit väl använt.
Igår tänkte jag somna så sent som möjligt, bara för att sova så länge som möjligt idag - bara för att jag kan. Trots detta somnade jag inte senare än jag gjort säkert hälften av alla kvällar när jag jobbat dagen efter de senaste månaderna. Jag var galet trött igår och när internet la av vid halv ett-tiden orkade jag helt enkelt inte fixa det utan somnade istället. Men jag lyckades ändå med mitt uppdrag och låg nog i sängen typ 12 timmar innan jag pallrade mig upp igen.

Nu ska det tas nya tag, jag ska nog lägga upp en plan för mina två kommande, i princip arbetslösa, månader. Men inte idag och förmodligen inte imorgon, för imorgon ska jag jobba några timmar på
Torfolk.

Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, du har galen planering på din ledighet, jag kom hem från jobbet halv 7 idag, sitter redan med myror i benen, jag måste göra något, usch så man är, men de kanske bara är för att jag vart hurt hela dagen :>

Postat av: Lilla Fröken

Vad roligt att du gillade låtlistan Lena. Hoppas att du har en fin kväll.

2009-05-07 @ 20:33:03
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: cecilia

vart har du jobbat då?

jaha okej amen då förstår jag (: de gillar marmelad du gillar marmelad :P gener eller nått ! hihi



skönt att höra, bra med mig med (:

2009-05-07 @ 21:25:02
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Rosita

Fin bild Lena :)

2009-05-07 @ 21:27:09
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: pelle

ja, jag märkte att ditt internet la av - dissare! :P



tycker du om stieg larsson då?

2009-05-07 @ 21:57:22
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: wingy

aww, jag tycker du är ganska duktig på att ta det lugnt : ) ligga i sängen o läsa hela dagen är ju något av det bästa man kan göra! gärna börja dagen med att dricka en kopp kaffe i soffan, läsa lite eller bara lyssna på musik. åhh, jag älskar ledighet!

2009-05-07 @ 22:21:55
URL: http://inteutanminwingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback