Utvärdering av melodifestivalen

Vi såg, som de flesta andra svenskar, på Melodifestivalen ikväll. Kommentarerna löd ungefär såhär:

"Den där är tråkig", "Nej, ingenting som går hem bland Öststaterna"
"Hörrni, där är hon med brösten!", "Jaa, hon har ju gigantiska bröst!"
"Hennes kläder är ju hemska!" "Det är lite ABBA över henne", "Ja, men det är vad de vill ha där borta!"
"Åh, Alcazar - det är ju han bögen!" "Vem? Alexander Bard?" "Nej, han den andre" "De här går nog hem i Öststaterna, en bög och horor - det gillar de!"
"Kom och titta på pausunderhållningen och de ryska hororna!"
"Oj, vann hon? Ja, hon är duktig!" "Ja, det är hon. Men hon måste nog klippa av kjolen om det ska gå bra för henne!" "Ja, riktigt kort ska det vara. Det måste vara horigt!"


Ehm, jag undrar vilken nivå min familj låg på ikväll egentligen. Och då ska jag poängtera att i de här samtalen ingick både min mamma och min farbror.

Kommentarer
Postat av: Besiana

vad anser du är en bästa vän, skriv vad du tycker på min blogg! :)

Postat av: Besiana

SV: alltså jag blir smått tårögd :( fint skrivet!

2009-03-15 @ 00:31:49
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: valle

"Åh, Alcazar - det är ju han bögen!"

"Vem? Alexander Bard?"

"Nej, han den andre"



Det var roligt.



jag såg för övrigt inte på melodifestivalen.

2009-03-15 @ 01:00:31
URL: http://kompromiss.blogspot.com
Postat av: Marielle

HAHAHAHAHA, detta var klockrent! Let me join you!!!!

2009-03-15 @ 13:09:35
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback