Tillbakablick: Kreta -93


Marielle ska ju spendera sommarsäsongen på Kreta. Jag pratade med mamma om mina planer för de närmast kommande månaderna hon frågade om jag ska till Kreta något.
Det fick oss att komma in på när vi var på Kreta -93. Jag kom fram till att jag inte mindes någonting, allt jag kom på var i själva verket antingen från Marocko -91 eller Sicilien -96. Mamma plockade därför fram bilderna från Kreta, vi tittade igenom dem men jag minns inte mycket ändå. Det enda minnet jag har är från någon by uppe i något berg som vi åkte genom och bara stannade och åt i. Alltså, inte så mycket till minne.
Att döma av bilderna var det ganska tomt & dött på Kreta när vi var där, men så var det ju också november och lågsäsong. På de flesta bilder har vi långärmat på oss, förutom de där vi badar såklart. Det var en fin bild där jag var naken ute i havet och alla andra stod fullt påklädda (några till och med i jackor) uppe på stranden och tittade på. Ja, jag har alltid gillar att bada och jag har alltid gjort det även om det varit kallt.

I övrigt förundrades jag mest över hur söt jag var, det gör jag alltid när jag tittar på mig själv som liten, jag var nog världens sötaste unge! Den här bilden ovan har jag alltid gillat, den låg inte bland de andra bilderna så jag kanske slarvat bort den någonstans, mamma kom inte ens ihåg den och det var därför jag letade reda på den nu.

(Ursäkta dålig bildkvalitet, men det här är en bild som togs 1993, som jag scannade för kanske 5-6 år sedan och som jag då även laddade upp på Lunarstorm, där jag hämtade den nu. )

Men håller ni inte med, var jag inte söt som barn?

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja det behöver inte vara så krångligt att pyssla. Alla kan göra det...till och med dagisbarn. ;)



Jättesöt! Jag gillade även byxorna!

Postat av: Lilla Fröken

Haha ja jag tänkte också att det var lite hiphop över dig! :)



Men så bra! Kanske du ska ge dig på att baka då? Sök upp AXA rågflingor så har du ett finfint recept på limpor där! :)

2009-03-10 @ 20:58:58
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha ja du var verkligen söt!

2009-03-10 @ 21:25:07
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Men oj vad mysigt det lät med vedspis. Jag skulle vilja kliva upp på en söndagsmorgon och gå ut för att hämta ved till min spis och sedan baka ett bröd där. Det låter så härligt gammaldags! :) Bor du på landet?

2009-03-10 @ 21:35:11
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: anna

vi kommer hem på måndag igen :) har med mig datorn så skickar väl kanske iväg något livstecken iaf!

2009-03-10 @ 22:00:30
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

klart du var söt när du var liten, och vilka hiphopbrallor ;)

2009-03-11 @ 20:17:04
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback