Gissningslek

Jag har en liten lek jag brukar roa mig med när jag läser bloggar, jag använder ju Bloglovin' slaviskt och eftersom mitt internet hemma är så långsamt kommer alltid rubriken på inlägget upp långt innan allt annat. Då brukar jag alltid försöka gissa, utifrån rubrikerna, vem som skrivit vilket inlägg, och jag börjar bli ganska duktig på det.

Jag kör 10 inlägg här & nu och gissar så får vi se hur många rätt jag har.

Ordningen är Inlägg - gissning - rätt svar - rätt/fel

1. Med eller utan modeller? - Karin - Karin - RÄTT
2. Mjaaau, foton från lunchen - Ingen aning, men min enda halvdana gissning var Karin - Karin - halvrätt
3. Upphovsrättens diktatur - Hemskt svårt, jag gissade på Pelle, Tommy eller Stefan - Gunnar - FEL
4. The same but different - Pernilla - Lisa (heter hon så) - FEL
5. Narcissism 9 March Bodrum - Gunnar - Gunnar - RÄTT (löjligt enkel)
6. Ajpodd. - Pelle - Pelle - RÄTT
7. YOU TOLD ME YOU WANTED TO EAT UP MY SADNESS - Anna - Anna - RÄTT
8. Vi får fira någon annan dag - Johanna - Johanna - RÄTT
9. Mitt politiska jag - Valdemar - Valdemar - RÄTT (men jag ögnade igenom den bloggen lite igår)
10. Guilty pleasures #1 - Annika - Patrik - FEL


SUMMA: 6½ av 10, det är väl ganska skapligt, va?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha kul :) själv förstår jag inte grejen med bloggkoll, tycker det är lättare att följa utan :p

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha, du känner dina bloggar :D

2009-03-11 @ 22:40:17
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback