Yasmines student








Igår tog hela Karlstad studenten. Eller i alla fall gjorde alla årets studenter i staden det. En av dem var Yasmine, så jag åkte ner till stan för att fira henne. Hon var jättetjusig och det var otroligt fint och trevligt. För att inte prata om hur sugen jag själv blev på att ta studenten igen. Det måste varit en av de roligaste dagarna i mitt liv och absolut en sån dag jag önskar att jag kunde göra om. Men det går ju inte för sig, så jag får nöja mig med att fira andra studenter och att fota dem.

Underbart med en sådan glädje, en sådan speciell dag och allt som hör till.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Hur många städer ska du besöka i sommar? 20? haha, du är ALLTID på resande fot!

Postat av: ROXY

gud vilka underbara bilder, glädje till tusen :D



jag fick mat igår raring, så de var ingen fara, men de dröjde kan jag lova. haha, men bättre sent än aldrig :D

2009-06-13 @ 09:30:33
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh så tjusig hon var!

2009-06-13 @ 11:52:52
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback