Bussromantik som gått i kras


Otroligt klantig person.

Minns ni hur fint jag brukar tycka det är att åka buss till Karlstad, eller det här med att resa över huvud taget? Idag vill jag ta tillbaka allt var busslycka heter. Jag har varit otroligt klantig. Minns ni det här? Nu har jag gjort det igen! Alltså, två gånger på bara några månader. Den här gången var det dock både jag och Marielle, och jag gjorde fel så jag får punga ut med pengar för båda biljetterna. Alltså, om jag fortsätter såhär kommer jag ruinera mig själv.
Det här resulterade i alla fall i att vi åkte buss hem från Stockholm idag, det kändes segt och jobbigt, men nu är jag äntligen hemma och ligger i min kära säng. Jag ska strax sova och imorgon ska jag åka ner till Karlstad och fira Yasmines student.

Jag tänkte fråga vad ni gjort i helgen, men insåg att det inte varit helg nu.
Så istället undrar jag helt enkelt om ni haft en fin onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback