Var tog tiden vägen?

Nej, det här är inte ännu en såndär blogg om hur snabbt senaste året gått och hur gammal man blivit osv, det här handlar om att jag inte fattar var den här tågresan tog vägen! Jag tänkte jag skulle se på nån serie eller så på datorn och funderade på hur länge det var kvar tills tåget är framme i Karlstad, tittade på klockan och blev jätteförvånad över att det bara är en kvart kvar! Vad har hänt? Har konduktören drogat mig och stulit två timmar? Det är förvisso X2000, tåget har förvisso inte stannat så många gånger och så vidare, men det är ändå konstigt, men när jag tänker efter blev jag lite förvånad för ett tag sedan när tåget stannade i Degerfors, "oj, är vi redan här?" och lite samma i Hallsberg, så jag vet inte.

Nu är det bara 10 min kvar, jag ska nog sova tidigt ikväll förresten, är hemma runt 21.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback