This is what neighbours are for

Det blir nog lite lamt på bloggen idag, jag måste ställa upp och vara en god granne. Andra dödsfallet i byn den här veckan, tredje sen någon gång i november/december. Tre personer på ett par månader, jag skulle tippa på att det representerar sisådär 10% av byns befolkning.

Ja, en av mina grannar dog idag, bredvid honom bodde dottern med familj och hennes mans mor dog i förrgår. Jag känner mig lite omskakad och det är sorg i hem och hus. Jag tvivlar på att jag har så mycket mer att berätta, det har inte blivit mycket jobbande för mig idag, ärligt talat så känner jag mig ganska tom. Men jag ska strax vara en god granne och åka och handla åt dem.

Bert, du var hela byns morfar, det vet du va?





Om ni får tråkigt kan ni ju underhålla er med att delta i min undersökning medan ni saknar mig. Se två inlägg ner.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh så trist. Men bra att du är en god granne!

Postat av: pernilla

Döden är ju tyvärr en del av livet. Tråkigt när allt kommer på en gång bara. :(

2009-01-09 @ 16:53:27
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: pelle

Dödsfall kommer ju ofta i tre, som man brukar säga! Surt är det i alla fall!

2009-01-09 @ 19:52:37
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Mamma

Det var fint skrivet, och jag håller med dig. Bert var morfar för oss alla.

2009-01-09 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback