Så mycket piller, så lite sömn - så lite ork, så mycket dröm.


Ikväll har jag sett på Winnerbäck, ikväll lyssnar jag på Lasse. Den här bilden är från när han spelade i Ransäter 2006, en av de bästa konserter jag sett med honom, samma plats som jag såg honom igen i somras, den här sommaren var jag dock inte såhär nära scenen.

Jag saknar sommaren, musik får mig att sakna sommaren, särskilt livemusik. Jag vill gå på konserter, jag vill vara lyckligt glad och sjunga med, skrika, dansa. Jag vill gå på konsert, festival kanske till och med? Men mest av allt vill jag se Winnerbäck.

Jag känner mig lite melankolisk, inte så sugen på att skriva blogg och ännu mindre sugen på att läsa de 14 bloggar som bloglovin' talar om för mig att jag har att läsa. Därför säger jag nog godnatt och låter bloggen vila till imorgon, då ska jag försöka komma mig för att bjuda på Juni 2008.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, jag hade velat se Lars Winnerbäck. Så typiskt att man ska jobba!

Postat av: Emma

Ja, jag hoppas det!

2009-01-14 @ 23:47:55
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej gumman:) Jag saknar dig, vet du det? Puuuss

2009-01-15 @ 02:28:05
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback