Ett år senare, ett fint minne och ännu mer jag inte minns.

Jag vet att jag har visat de här filmerna förut, men idag är det ett år sedan vi åkte till Vemdalen (tack Julia, för påminnelsen) och det vill jag uppmärksamma. Den här kvällen som de här filmerna spelades upplevde jag dock den värsta fyllan på hela förra året, kort sagt försvann minnet redan innan vi gick på krogen, jag åkte hem ensam i en taxi ett på natten, lyckades inte komma in i stugan, hävdade att jag skulle sova i en snödriva (det var galet kallt) och tog mig istället in i en annan stuga där jag sov på soffan. Morgonen efter hade jag 24 missade samtal från mina oroliga vänner som trott jag dött i en snödriva någonstans. Det gjorde jag inte.




Ikväll kommer jag också lägga upp lite bilder från när vi var i Vemdalen förra året.

Kommentarer
Postat av: pelle

Kumbajaaaaaa.... ;D

Postat av: alec

vemdalen is the shit :)

2009-01-20 @ 16:36:31
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Anna

Men guud :D

2009-01-21 @ 10:29:02
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback