På bättringsvägen

Jag tror det gjorde susen att jag sov hela eftermiddagen igår, för idag mår jag mycket bättre. Visst, jag är inte frisk, men inte totaltjock i huvudet som jag var igår. Igår var jag faktiskt orolig över mina bihålor, eftersom jag ska flyga på söndag (inte en gång utan tre!) så vill jag verkligen inte ha problem med bihålorna. Jag hade det en annan gång när vi flög till Nürnberg, det var jag & Marielle och det är få gånger jag haft så ont som jag hade då. Jag tror det är enda gången Marielle (som är min bästa kompis, så det här säger inte lite) sett mig gråta.

Men nu är jag bättre.
Inatt sov jag i pappas säng, han är bortrest och mamma klagar på att det är så kallt när han inte är hemma, så jag gjorde en god gärning och värmde upp deras sovrum inatt. Det var 12 grader i rummet när vi gick och la oss, inte konstigt att mamma fryser. Ute var det dock -19 grader, så man ska väl inte klaga.

Kommentarer
Postat av: emma

haha men om man inte har så höga förväntningar är det ju nästan ännu bättre! blir ju positivt överaskad iallfall!

Postat av: emma

haha ja verkligen :) bra att du mår bättre

2009-02-13 @ 20:39:39
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback