Organic Africa Pavilion; Sista dagen

Idag är det sista dagen, om 40 minuter stänger mässan, då ska allt packas och plockas ihop, och fort ska det gå! Nu äter folk upp all mat och dricker allt vin som är kvar, jag orkar inte med det.

Igår var det BioFach Night, med Danmark som arrangörer, det var fest och riktigt skoj. Maten kunde väl varit roligare, men sällskapet var finfint (jag hängde till stor del med kära gamla Pelle & hans vän Ann-Helene). Det är alltid lika fascinerande hur många i den här rörelsen jag känner, trots att det är en mässa med 12 hallar springer jag alltid på någon jag känner här och var.


Här är en ritning på hela mässan, vi är i hall 4.


Idag känner jag mig lite konstig, jag vet inte vad det är. Jag är skakis, okoncentrerad, ointresserad och det känns som jag är lite utanför mig själv och tittar på. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen och sådär. Jag hoppas det blir bättre när det här är över, jag kanske bara är trött och mår bra om jag kommer från mässan, miljön och sådär.

I övrigt är allt bra, mässan är bra och folk är nöjda. Jag är också nöjd.

Kommentarer
Postat av: stefan

Jag har så många frågor som jag vill ställa men jag vågar faktiskt inte ställa dem för då blir man väl idiotförklarad. Hoppas du mår bättre nu.

Postat av: anna

jag känner lite som stefan, hehe. men vad kul att det har gått bra och hoppas du mår bättre nu :)

2009-02-23 @ 16:19:38
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: E

Spännande spännade må jag säga, kul att allt gått bra.

2009-02-23 @ 17:28:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: pelle

Haha, det är inte bara jag som har frågor:P

2009-02-23 @ 18:17:10
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback