När rädslan tar överhanden och man bara vill gömma sig under täcket tills det läskiga gått över.


Innan vi slutade skolan i våras fick Stefan fria händer att lägga in film och liknande på min hårddisk. Nu har jag börjat titta lite på en del av dessa grejer och idag kände jag att det kunde vara roligt med en serie. Jag fick syn på Nip Tuck och hade ett vagt minne av att någon nämnt det och tänkte att eftersom Stefan lagt in det borde ju han gilla det.

Jag körde på vinst och förlust och jag måste säga att jag mår sjukt dåligt av att ha sett det. Jag, som är rädd för sprutor och liknande har sett på plastikkirurger i en timme! De har fettsugit och skurit i folk, det är det vidrigaste jag sett, jag var rädd på riktigt när jag såg alla knivar och sprutor! Sen kom det en alligator och åt upp en människa, det var så läskigt så jag gömde mig under täcket.

Jag kommer seriöst drömma mardrömmar inatt, jag är alldeles skärrad. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag håller med dig, riktigt bra blogg!

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Usch! Haha då vet jag att jag inte kommer att våga se det iaf. Tack för varningen! (och tacka vet jag veronica mars, har du sett alla säsonger nu?)

2009-02-04 @ 00:25:18
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker det där programmet är läskigt som fan :P

2009-02-04 @ 07:39:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha usch då. kenza var lite stel och nervös men kul att se iaf :)

2009-02-04 @ 09:32:42
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback