Like it's my birthday

Det känns som jag fyller år idag, jag tror det är snön. Det snöar som bara den här, vräker ner och är vitt och fint och jag blir på bra humör. Fast det kan ju också vara det att jag såg paket ligga därhemma innan jag gick hemifrån och vetskapen om att vi ska fira min födelsedag (som var i måndags) ikväll, tillsammans med mammas, som är imorgon.


Jag har varit och burit lådor, vi håller på att packa allt som ska med till Tyskland, på måndag kommer en bil och hämtar allt som ska lastas härifrån, resten är nog redan inne i två stora trailers som ska köra ner alla grejer. Ja, mycket grejer är det, men det är ju också en monter på över 500 m2 som ska byggas.


Vi har fått all mat vi ska ha med också, men det är lite konstiga mängder på en del saker. Ehm, en del saker är hur mycket som helst, en pall med bara te och kaffe till exempel. Men det roligaste är at tvi har fått två jättestora kartonger med dammsugare, och med stora menar jag som i en meter höga och en halvmeter breda, de rymmer säkert totalt 3000 punschrullar. Och ja, såklart är allt ekologiskt!

Men, jag klagar inte. Dammsugare är något av det godaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Eko-Lena, I love it. Hatar däremot dammsugare-hugas! Men smaken är som baken.



Hoppas du har en härlig Fredag. Kram

Postat av: Matilda

Skön bild och text

2009-02-06 @ 18:19:29
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback