Randiga klänningar och tankeavledande övningar


Jag hittade en bild från en provhytt för någon vecka sedan, det är ganska komiskt att jag hade fått med mig tre randiga klänningar in. Jag har liksom fastnat för det där med randiga klänningar på sista tiden, och när jag tänker efter så är det faktiskt så att 75% av de klänningar jag använt den här sommaren är randiga. Slump?

Jag vågar inte ens försöka sova just nu, tror att jag behöver vara ordentligt trött innan jag försöker, annars ligger jag bara och är sådär himlans nervös, jag ska ju ta sprutor imorgon och det är bland det läskigaste jag vet, så jag gör så mycket jag bara kan för att slippa tänka på det. Som till exempel det här:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa finaste Helena och resten av gänget som var med, och att upptäcka att Andreas har grym musiksmak.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov, galet gott!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hämtade kameran och passade på att gå på toa.
Det sista du sa högt: Antagligen godnatt, till min bror. Innan det undrade jag vad mamma & Valdemar skrattade åt.
Det senaste någon sa till dig: Mamma berättade att hon och Valdemar skrattat åt pappa som såg lustig ut när han sov. Men sen sa nog både hon och Valdemar godnatt.
Vad har du druckit idag: vatten och kaffe.
Vad var det senaste du åt: choklad, 70% & ekologisk.
Vad var det senaste du köpte: jag beställde kameraprylar tidigare ikväll, men det har jag ju inte betalat. innan det var det väl mat igåt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: rosa på den yttre (men den ska bytas till vit, det bara tar lite tid) och brun på den inre.
Vad är det för väder hos dig nu: vet inte, det är ju mörkt. men sist jag var ute var det molnigt och sådär halvtrist.
Godaste glassmaken: choklad. eller kanske fläder. eller...?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, det tror jag inte.
Drömmer du mardrömmar: aldrig! jag drömmer massor, men aldrig mardrömmar!
Trivs du med ditt jobb: jajo, det lilla jag jobbar är ju bra. men jag har ju egentligen inget jobb, men jag trivs ju med det också!
Favoritklädsel: randiga klänningar, i alla fall just nu, om ni missat det så kolla bilden!
Favoritlåt just nu: Cornelis Vreeswijk - Sonja och Siw. Och tillsammans med den en massa Bob Hund och Lily Allen.
Vad ser du om du tittar till höger: en lampa, ett nattygsbord och massa grejer därpå. samt ett rött lakan.
Vad gör dig glad just nu: att jag ska gå på way out west i helgen
Vad ska du göra härnäst: sova, om jag vågar försöka.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: fint
Favoritgodis: choklad, alltid choklad!
Kläder just nu: bara trosor, jag ska ju sova.
Sommarplaner: återstående: Way Out West, en sväng till Stockholm, Klavertramp och sen är det nästan höst och jag åker till Uganda.
Hur många kuddar sover du med: Jag har två i sängen, men sover bara på den ena.
Spelar du något instrument: absolut inte! försökte mig på trombon som liten, men slutade när jag insåg hur kass jag var.
Morgon eller nattmänniska: natt, gånger hundra!
Vad är viktigast för dig: att trivas och att göra saker. att inte falla in i tristess
Är du kittlig: inte ett dugg
Snarkar du: det finns de som påstår det, men jag tvivlar. det är ytterst få som klagat!
Stjärntecken: vattuman
Äckligaste insekten: jag har inte så mycket problem med insekter, mer än att de är jobbiga och bits och stör, värre med slemmiga djur. men fläckflugor då, kanske?
Längtar du mest efter just nu: att sprutan ska vara över, way out west och uganda.

(här hittade jag listan, en himla fin blogg)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi randigt är snyggt!

Postat av: ROXY

underbar samling :>

2009-08-12 @ 07:44:04
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

näe sprutorna är jack shit. Det kommer att gå svinbra!! Särskilt om du har en randig klänning på dig ;)

2009-08-12 @ 08:23:08
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Hoppas att du får en bra dag:)

2009-08-12 @ 11:31:53
URL: http://missextra.se
Postat av: siri skywalker

Tack så mycket! Blev så trött på den gamla..

Jag ÄLSKAR randigt. Fast min mamma är värre. 80% av alla kläder hon äger är faktiskt randiga.. i alla möjliga färger, haha!

2009-08-12 @ 11:51:49
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n

*SV:* tack haha, följ gärna min blogg med bloglovin (:

2009-08-12 @ 12:03:38
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: Hilda

sprutan kommer gå utmärkt, snabbt överstökat! och jag lever ju trots att de tömde mig på blod så det kommer gå super BRA! :D Randigt är fan det bästa som finns, funkar alltid, till allt, i alla kombinationer!

2009-08-12 @ 12:21:53
URL: http://petitdefaut.blogspot.com
Postat av: Sassy

Randiga klänningar kan man inte ha för många av!



Nä, jag skippar WoW, det är bara Lily Allen och Arctic Monkeys jag skulle vilja se...

2009-08-12 @ 15:16:56
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du ar lacker i randigt!

Jag har drabbats av lite hemlangtan tror jag. Men ingen idé att komma hem: du drar ju snart!!

2009-08-18 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback