Skärtorsdag, SM-guld & påskplaner


Ni känner säkert igen den här bilden
härifrån, men i själva verket kommer den från DN.

Ja, jag tvivlar på att någon kunnat missa att Färjestad tog SM-guld igår. Jag vet att ni säkert sett bilden förut, eftersom den ligger uppe på startsidan, men den är väldigt snygg. Och det var en bra match.

Nog om hockey från min sida, på förmodligen väldigt länge. Jag är på jobbet, det är Skärtorsdag och grått ute. Jag har varit konstant pigg hela veckan tidigare, men äntligen verkar den här omänskliga energikavalkaden blivit tvungen att vika sig lite. Jag är rätt trött idag, det är skönt. Men ännu skönare är att det är långhelg efter idag!
Påsken ska spenderas här hemma, båda bröderna kommer hem så det blir familjeståhej. Jag ska även försöka hinna med att gå på Parken i Munkfors, det kan ju kanske vara en höjdare - vem vet? I alla fall så kommer Helle hem och det kan jag ju inte missa! Vi har inte setts sen jul!
Om någon annan befinner sig i de värmländska skogarna över påskhelgen är det bara att hojta till, jag bjuder på öl eller klättrar i träd, ja jag svarar nog ja på de flesta förslag.






Okej, bara liiiite mer hockey, jag måste citera mamma igår, när jag sjöng "guldet ska hem till Karlstad igen", konstaterade hon att "guldet bor i Karlstad och så gör det bara några utflykter ibland".

Kommentarer
Postat av: pelle

HEJA FBK! ;D Och KÅBERG! :P

Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; jo det e ju det!! synd att det e så dyrt bara, men hälsan e viktigare och går inte sätta nått pris på i för sej!!

2009-04-09 @ 12:56:36
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Kalle

Vi säger så här. Ingen kommentar haha ;)

2009-04-09 @ 14:19:39
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; det e ju lätt värt det iaf :)

2009-04-09 @ 14:50:12
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback