Påsk i solen


Hur mycket vårkänslor är det inte med blåsippor? Vi har en planta i trädgården som är hur fin som helst och nu blommar den för fullt! Jag och mamma har rensat och fixat i trädgården, klippt hela häcken och mamma har planerat påskliljor. Hon gjorde lite fynd också, först hittade hon en brödkniv i rabatten, men skaftet var av. Därefter stötte hon på yxhuvudet på bilden ovan, i en annan rabatt, det fanns även spikar, kapsyler och lite annat. Riktig skattjakt det där!

Sen har jag, Valdemar & pappa varit ute på en cykelrtur, vi tog oss ungefär en mil, till Råda, där vi köpte glass och sen  åkte vi tillbaka igen. Det var hur härligt som helst, varmt och skönt och jag cyklade i bara linne, i alla fall på ditvägen. Sen har vi ätit påskmiddag och nu är jag helt slut av all frisk luft, så ikväll blir det lugnare än lugnast!

Hoppas ni också haft en fin påskafton!

Kommentarer
Postat av: daniella

happy easter :)!

Postat av: johanna

tack för rättningen :D hade lite bråttom när jag skrev det :)

2009-04-11 @ 21:34:08
Postat av: Citronfjärilen

Både cykeltur med linne och blåsippor, kan det bli bättre? Synd att jag är så pessimistisk att jag sitter här och väntar på att snön ska falla igen. Blä och fy för vintern.

2009-04-12 @ 21:13:18
URL: http://citronfjarilen.se
Postat av: TildaD [Foto, Mode & Livet.]

Fina Bilder :)

2009-04-13 @ 16:15:34
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback