The best day of my life?

Jag har haft världens bästa helg, med världens finaste människor. Världens finaste människor har kommit hem till mig och det gör mig otroligt lycklig att veta att de faktiskt gärna kommer tillbaka, trots att jag bor 100 mil ut i skogen!
Vi var 9 pers (plus Marielle på lördagen) som spenderade helgen här i de Värmländska skogarna och det var riktigt nice. Alla var superglada, Benjamin var fullast, sangrian var supergod, pajerna blev jättelyckade och allt var så bra det bara kunde bli.

Nu ska jag snart ner till Karlstad igen, men snart kommer mitt liv gå lite mer på rutin, då kan jag skriva mer här. Just nu är det bara en enda röra. Marielle åker nästa onsdag och tills dess kanske saker blir lite som de blir, men därefter kommer jag vara hemma och jobba och sådär, då har jag tid att sakna den här fina helgen, då har jag tid att skriva här.

Men i alla fall, TACK!

Kommentarer
Postat av: pelle

Vi har inte riktigt förstått vad du haft för dig, så gärna en summering.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback