Tennismåndag

Idag har jag & Kolbjörn spelat tennis, det var trevligt! Det var evigheter sen jag rörde på mig sist, för promenader och att cykla till skafferiet räknas inte direkt. Alltså, evigheter, verkligen evigheter! Jag var ute och cyklade i två timmar en gång i början av sommaren, men efter det har jag nästan suttit stilla konstant! Det är hemskt, skärpning! Ja, idag har jga ju skärpt mig eftersom vi spelade tennis. Nu är det bara det att jag måste få lite kontinuitet i det hela också!

I övrigt har jag bara jobbat idag, druckit mycket kaffe då vi fikat både på förmiddagen och eftermiddagen, för det mesta gör jag varken eller.. Ätit en bulle har jag gjort också, men jag ska se till att skärpa mig med sånt också, inte massa onyttigheter hela tiden!

För övrigt ska jag nog bita mig själv i svansen lite (kan man säga så?), igår satt jag och tyckte att det var tråkigt att ingen skrev blogg och nu när jag gick in på bloggkoll hade jag 17 nya bloggar att läsa! Haha, jag som lagt till massa bloggar bara för att jag tyckt det hänt så lite..

Så, nu ska jag ägna ett bra tag åt att läsa bloggar, sen ska jag sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback