Idolchock

Förresten, jag har glömt! Eller, det var nog det att jag blev så chockad.. Jag sa väl härom dagen att Erik åkt ur idol? Men, så igår, så helt plötsligt var han där! Jag hade missat honom, var helt övertygad om att han åkt ut, men sen åkte han i och för sig ut igår, men det var bara så konstigt, hur jag hade kunnat missa honom i i alla fall två dagar?
Hmm, det är konstigt det här, jag har ju aldrig tittat på idol? Jag har ju aldrig brytt mig? Men jag diggar Idol iår och det känns rätt bra att ha något som får mig att komma från kontoret ett tag. Jag vet att det inte är så mycket bättre att gå till tv'n, men där fastnar jag inte, jag ser det jag ska se och sen stänger jag av. Och det blir ett avbrott som gör att jag inte heller har samma tendens att fastna framför datorn.
Alltså, Idol är nyttigt för mig. Och chocken över att Erik var kvar till igår har lagt sig, nu ska jag leta efter honom på Youtube och se om man kan hitta något från slutaudition.

(
här & här)

Kommentarer
Postat av: pelle

Han erik är rätt så bra om det är samma som vi pratar om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback