Helgen - Fredag i Karlstad

I fredags var det fest, fin fest hos Marielle med fina människor. Marielle hade avskedsfest, nu är det två veckor tills hon åker från mig, det kommer bli tomt! Ensammare än ensammast!
I vilket fall var det jättetrevligt, skojigt, god mat, mycket alkohol, skoj dans, ölspel och senare vidare. Självklart till Ankan. Stekargänget vägrar åka buss och kör på taxi, på Ankan köpte Marielle champagne (fetingflaskan för 1500 spänn!) och vi kände oss coola! Champagnen tog slut, våra hjärnor tog skruv. Skoj hade vi absolut!

Jag gav Marielle ett armband som hon blev jätteglad för och det passade henne jättebra! Hon fick en fin bok från Caroline & Emma också, den fick alla skriva en hälsning i. Hon ska ha med den på resan, som en dagbok. Åh, jag kommer sakna min älskade vän något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback