Fotobloggandet

Som sagt, jag är kass på det här med bilder på bloggen. Igår var jag dock ute och fotade en del, det var väldigt fint väder! Men, tyvärr, så är jag inte riktigt kompis med Photoshop idag, så inget blir riktigt som jag vill. Det innebär att jag inte bjuder på bilder idag. Eller, inte mer än en som är som ett smakprov. Vinkeln är lite konstig, men det är blommor vid vårt herbre. Det är egentligen en hängpelargon, men vi (läs: mamma) har låtit den klättra. Jag avskyr pelargoner, det är den värsta blomman som finns, men just den här var ändå ganska fin.




För övrigt ramlade jag på ett tak när jag var ute och fotade igår. Jag slog i benet, men det läskigaste var att jag slog i kameran också. Hade det inte varit för att jag hade motljusskyddet på, som ramlade av när jag slog i den, vågar jag inte tänka på vad som kunnat hända!

Kommentarer
Postat av: johanna

mysig bild:)

2008-09-22 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback