Ålstanostalgi.

Idag kommer Anna & Pillan, äntligen! Det ska bli underbart att träffa massa folk från skolan, superhärligt! Jag längtar ihjäl mig! Men ändå känns det inte som det var tre månader sen sist! Visst att jag träffade många förra helgen, men ändå.. Imorgon kommer massa folk, jag är lycklig!
Jag menar, det känns som det kommer vara som vanligt - alla vi tillsammans! För övrigt slog det mig att Benjamin är den enda som inte är från BJ! BJ är banne mig gärngänjet, alltså!

På tal om Benjamin och att det inte känns som att det var så länge sen jag träffade alla så var det något som gladde mig förra helgen. När jag träffade Benjamin tittade jag på hans näsa och sa, lite ledset, "man kan inte se genom din näsa längre!", men så kom Stefan och sa att "joho, det kan man visst!" och jag tittade lite extra noga och såg att man faktiskt kunde det, då kändes allt som vanligt och jag var glad.
Glad ska jag vara hela helgen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback