Vagn 15, plats 37

Nu sitter jag på tåget, är väl någonstans mellan Grums och Säffle, eller så har jag redan åkt förbi Säffle? Jag vet faktiskt inte! Men ikväll kommer jag i alla fall till Köpenhamn, skoj som bara den! I Cph ska jag hälsa på Emelie & Olof och fira Emelies 20-årsdag! :)

Det blev sjukt sttressigt imorse, jag råkade stänga av klockan i sömnen och blev väckt av telefonen sisådär 50-55 minuter innan jag behövde vara vid bussen. Och att ha så mycket (lite!) tid på sig för att duscha, packa, göra sig i ordning, äta och dessutom ta sig till bussen.. Ja, stressigt var bara förnamnet, men snabb som jag är gick det finfint och jag hann till och med kolla facebook! Haha. Jag fick dock skjuts till bussen, vilken var en himla tur, annars hade en kvart till försvunnit!

Sen träffade jag Rebecka & Linda och åt lunch med dem innan tåget, det var jättetrevligt! Man träffar inte de där gamla gymnasiekompisarna särskilt ofta nu för tiden, så det var roligt!
Förresten, jag glömde berätta om veckans slump - i onsdags när jag & KB var på bio träffade jag Frida, som också gick med mig i gymnasiet! Hon råkade sitta bredvid mig på bion, skoj att träffa henne också, minsann! Det är roligt att vara i Karlstad, för man känner så många!

Nästa: Åmål

Kommentarer
Postat av: pelle

Hoppas du får bajskul, Lenin! :D Och du, förlåt om jag glömde det där om den vita älgen. Jag kan inte minnas allt jämt, haha. Arg-Lena gillar jag annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback