Fix & organisering

Jag håller, som sagt, på att städa och fixa i mitt rum. Nu är jag på avdelningen organisering och försöker tänka efter vad jag ska göra med alla saker, var jag ska göra av allt. Vad ska finnas i rummet? Vad ska vara var? Vad ska vara framme? Vad behöver jag lådor för? Jag har tänkt mig att bokhyllan ska få bestå av böcker och CD-skivor. Räcker den hyllan, tro?
Jag behöver dock även plats för saker som
- hygiengrejer / smink och liknande
- smycken
- viktiga papper
- tidningar / tidskrifter
- pysselgrejer
- elektronikprylar (gamla datorn, kablar, laddare och liknande)

jag gillar skokartonger, jag kanske ska använda dem till organisering? Jag brukar ju faktiskt spara mina gamla skokartonger, så vad sägs om det? Jag ska göra ett sista ryck för kvällen nu, återkommer lite senare och förhoppningsvis imorgon med bilder (jag har inte kamerakabeln här och i den här datorn finns ingen minneskortsläsare, tyvärr).

Kommentarer
Postat av: pelle

Rycks med i slit och släng-Sverige och släng all skit du inte behöver!

Postat av: lottis

Sv: Tack så mycket, Lena! :D

2008-10-12 @ 21:42:54
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Hehe ,tack! :) Jag gillar den grymt mkt!

2008-10-12 @ 22:27:55
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Lena!



tack för ditt smicker, vår blogg är väldigt glad nu;)



bob hund är sannerligen perfekta hustomtar.

lycka till med organiseringen, jag är sämst på sådant. sparar alldeles för mycket saker och har alldeles för mycket plats.



ha det gott!

2008-10-12 @ 22:30:48
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback