Trötthet

Damn! Jag är så sjukt trött idag, har haft svårt att sova i två nätter och den här dagen känns helt skev, jag vet inte vad jag ska göra, hur eller när. Jag har massa grejer att göra på jobbet men noll motivation, känns som jag inte har något att göra alls! Jag är helt vilsen, får bara massa smågrejer, lite sådär sporadiskt hattande, gjort. Som just nu, jag scannar några grejer från en Ugandisk tidning. Förut satt jag i flera minuter och bara stirrade på mailen, tryckte på send/recive lite titt som tätt och hoppades på att något mail skulle dyka upp. Det här håller inte, ikväll ska jag se till att sova riktigt tidigt, dessutom ska jag inte inte något koffein idag. Jag vet inte vad som är felet, men inatt måste jag får sova ordentligt, annars pallar jag inte Ankan imorgon, inte jobb heller för den delen!

För övrigt städade jag mitt skrivbord lite idag, och självklart hittade jag en lista med typ 5 skivor till som jag hade skrivit upp som jag tänkt köpa. Bah, att jag inte kan ha lite ordning, eller lite minne så kan jag komma ihåg vad jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback