Svar på tal

Marielle om Skivbeställning, färdigt:
Tre ord: Du är störd!
&
Julia:
sju ord, du är så jävla störd i huvudet!
Svar: Tack så mycket, tack för komplimangerna. Men är det verkligen stört att köpa skivor för 3000 kr? det är ju ändå över ett år sedan jag gjorde en stor beställning sist!

Thomas om Skivbeställning, färdigt:
Lena! Du är inte störd, (kanske lite oekonomisk, vad vet jag) Men framför allt så är du bäst! Det är fantastiskt kul att påverka dina skivköp (Samt att jag själv kan få ur något av det.) Jag ser två av mina skivor. Nicolai sjunger edith södergran och This cloud is learning.
Alla skivor du inte gillar borde du ha en auktion på sen, när tävlingen är över :DD
Svar: Tack Thomas, det här värmer på riktigt! (Till skillnad från föregående) Självklart, är det någon skiva jag inte gillar ska jag auktionera ut den här. Om ingen lägger något bud skickar jag den till dig, helt enkelt.

Stefan om Efter en timme & lite random bilder:
bild ett och två känner jag igen!
&
Anna:
fina bilder! men säger som stefan, känns som jag känner igen som första! det är så mysigt och fint på landet på hösten, jag vill komma och hälsa på dig nu :)
Svar: Ni har inte sett de här bilderna förut, men säkert liknande. Det är ett populärt motiv. Och Anna, du får gärna komma, när du vill! :)

Kommentarer
Postat av: julia

det var inget negativt lena!!! eller jo kanske lite, eller nej det var det inte! jag planerar att köpa tre par skor, du kan få kalla mig störd i huvudet!



jag vet varför de känner igen bilderna, du tog en liknande den första fast motivet var åkern bakom skolhuset på ålsta, det var samma ljus i bilden. eller jag tänker på den iaf! jättefina! :)

Postat av: pelle

Skivor är braaaaaa! ;D Ta det från någon som vet!

2008-10-09 @ 22:38:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: anna

haha, snälla ord at marielle och julia. men lite störd är du kanske med alla skivor ;) men jag kommer till dig ändå!

2008-10-10 @ 13:22:15
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback