Skivbeställning, steg för steg

Nu är det dags, äntligen ska den här skivbeställningen gå av stapeln. Jag ska nu beskriva hur detta kommer gå till, steg för steg.

1. Jag loggar in på banken, för över pengar på kontot och bestämmer mig för att mer pengar än såhär får jag inte beställa för. (Det här momentet gjorde jag nyss, nu har jag 5000 på det kontot jag ska betala skivorna för. Men jag hoppas ju att jag klarar att hålla mig en bra bit under det!

2. Jag loggar in på dessa två sidor:


3. Jag går igenom alla kommentarer jag fått här, kollar om de har alla skivor, gör en beställning med alla skivor (som jag inte redan har) jag hittar - på båda sidorna.

4. Jag lägger till lite andra skivor som jag vill köpa utöver de jag blivit tipsad om här.

5. Jag kollar igenom vad jag kommit upp till för summa pengar, sållar bort utifrån det tills jag kommer ner i en rimlig summa, fortfarande på båda sidorna.

6. Jag jämför priser och eventuella fraktkostnader och väljer främst utifrån det varifrån jag ska beställa (om inte den ena har mycket bättre utbud än den andra).

7. Jag skickar beställning från den ena och raderar allt från den andra.

8. Jag lägger upp här vilka skivor jag köpt.

KLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback