Plus i kassan

Förresten, jag har helt glömt bort att berätta om helgens konstigaste händelse. Igår, innan jag & Marielle gick till Ankan, gick vi för att ta ut pengar. Jag tittar på mitt kontoutdrag och chockerande nog ser jag att det står "Överfört via Internet 3000:-" på det. Jag fattade absolut ingenting, men tänkte inte vidare på det. Idag tog jag ut pengar igen, till bussen, då såg jag återigen samma sak. Jag har fortfarande inte fått någon klarhet i vart dessa 3000 kr kommer från, någon som satt över dem till mig bara för att vara lite generös?
Imorgon måste jag kolla upp det hela, se om jag kan förstå vem som satt över pengar till mig! Annars är det väl bara att tacka & ta emot, eller? Hur länge är man skyldig att betala tillbaka om nån satt över fel? För visst är man skyldig?

Nu ska jag sova och se fram emot en ambitiös dag imorgon!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback