Planeringsfreak

De som känner mig och vet hur jag är har också fått erfara hur otrolig på jag alltid är. Jag är alltid på alla förslag, jag vill alltid göra allt alla frågar om (i alla fall så länge det inte innebär motion eller annan onödig ansträgning - som att städa eller så). Jag vill alltid vara med på allt och hatar att missa saker. Jag älskar att resa, jag älskar att hälsa på folk och jag älskar att göra saker.
Nu är det så att jag har fått en inbjudan, min vän
Emelie frågade om jag inte har lust att komma på hennes 20års-fest nästa lördag. Och det är ju klart som fan att jag har lust med det! Alltså, ett alternativ är att spendera nästa helg i Köpenhamn, där hon numera bor, det vore väl nåt? Andra alternativ är att åka till Stockholm (Julia & Kristina ska dit & jag vill ju hemskt gärna träffa dem - återigen, jag vill inte missa något roligt!) eller att hälsa på min extramammas kusin i Tönsberg, Norge.
Just nu är jag jättesugen på att åka till Köpenhamn och Emelie, verkligen ha en skoj helg och träffa fina människor jag inte sett på länge - det vore otroligt kul!

Emelie frågade mig också om jag annars kanske vill följa med henne ner på lördag, hon är visst hemma i Värmland just nu, och jag blev lika sugen på det, haha! Men det är nog bättre att vänta till nästa vecka, så hinner man planera och förbereda, dessutom får man ju träffa fler och vet att det verkligen händer roliga grejer!

En tredje aspekt är det att Marielle åker den 27e, min bästa vän drar till Thailand på obestämd framtid. Vilken tid ska jag spendera med henne? Ja, det får väl lösa sig helt enkelt. Jag kan ju inte sitta hemma och ruttna som en annan toffelhjälpte, eller? Haha. Sorry, Marielle, men jag måste få leva mitt liv trots att du är hemma (annars dör jag ju av ensamhet när du inte finns här!).

Alltså, att hitta något att göra nästa helg lär inte vara något problem alls och det är nice! Och nu vet ni ju alla att jag inte är svårövertalad om ni vill ha besök!
Frågan är bara vad som händer den här helgen, gissar på lugna puckar och att hälsa på mormor på söndag - det vore rätt skönt!
Nu är det dock god natt som gäller!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Godmorgon! Sovit gott? :)

Ja, det var inte helt fel!

Postat av: pelle

Måste vara jobbigt att ha så mycket att göra, haha ;D

2008-10-17 @ 10:27:25
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

Härlig blogg! :)

2008-10-17 @ 10:44:33
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: lottis

Sv: Jättefina kläder. Du får gärna köpa alla till mig. ;)

2008-10-17 @ 14:50:18
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/
Postat av: lottis

Hur mår du förresten?

2008-10-17 @ 14:50:27
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback