När det blåser på månen

Nej, jag är inte på månen, men det blåser fett mycket ute!

Olika väder får mig ofta att tänka på olika låtar, idag när jag var ute i blåsten dör Kents När det blåset på månen upp i hjärnan, alltid när det är fint väder och blå himmel börjar jag nynna på Himlen är oskyldigt blå och är det kallt och mycket snö blir det gärna någon jullåt, som I'm dreamin' of a white christmas eller Jul, jul, strålande jul. Fråga mig inte varför, men så fungerar mina associationer.

Det finna många andra saker som får mig att tänka på olika låtar också, men de tar vi en annan gång - nu drar jag till Karlstad.

Kommentarer
Postat av: lisa

Svar: Det var ju på min blogg som det hela började, som han så snällt förklarade på sin blogg. Jag hade gjort ett inlägg med ennyårsbild, han kommenterade, jag utmanade, han gjorde ett inlägg och sen jag igen! Oj oj mycket det blev..

Postat av: pelle

Haha, så där gör jag också, Lena. Bara på en promenad kan jag få tio låtar att nynna på på en gång! ;D

2008-10-22 @ 20:51:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback