Musiktipsen

Imorgon (eller, det kan hända att det blir senare ikväll också!) blir det nog skivbeställning, så skynda på med att tipsa mig om bra musik som jag borde köpa! Och gör det HÄR!

Nu vill jag ha nya musiktips, jag vill ha tips på musik som främjer kreativiteten! Vad lyssnar du på för musik när du behöver känna dig kreativ? Jag vet inte vad jag ska sätta på alls. Som nu, jag tänkte redigera bilder, men vet inte alls vilken musik som kan få mig att känna mig kreativ! För nog är det ändå så att musiken påverkar, så är det alltid!

Som sagt, nu ska jag försöka få lite bilder redigerat, kanske återkommer senare om det blir något vettigt av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När slutar tävlingen egentlien?

2008-10-07 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback