Kvällsmys

Min säng är varm, varm och skön men ganska ensam. Datorn i knät värmer lite, men den är inte så mjuk som en kropp. Det vore mysigt med en man här istället. Det är lite ensamt och tråkigt, händerna är kalla, datorn ger tråkiga svar. Människor på msn är dock okej. Musiken är Kent, det är mysigt i alla fall.
Ikväll har jag varit hos Marielle, vi har promenerat runt herrgården med hundarna, druckit te & ätit cheesecake, pratat med Ted och lite annat. Vi har mest bara varit, som vi brukar. Fint och bra!

Det är fint, jag känner ett fint behag, 4 grabbar som skriver på msn, min bästa vän är hemma, sängen är varm och skön. Vad mer kan man begära? Det vore, som sagt, bara att ha någon att krama, då vore kvällen fulländad!

God natt

Kommentarer
Postat av: O

*tre grabbar och en gentleman! ;)

2008-10-07 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback