Jag & pojkarna på häst

(Glöm inte att delta i min tävling!)

Jag har aldrig egentligen lyssnat på Hästpojken, visst har jag gillar dem, men jag har aldrig kommit mig för att lyssna på dem, jag har aldrig riktigt fastnat för dem. Men så förefaller det sig så att jag är otroligt lat, i ärlighetens namn är jag så lat att jag inte orkar öppna utforskaren, gå in på min externa hårddisk (som ändå sitter konstant inkopplad i datorn) och dra över lite musik till iTunes. Så lat är jag, det är sjukt hur lat jag blir när jag sitter vid datorn, jag orkar inte fixa med något (jag lägger, t ex aldrig upp några bilder fast jag fotar lite titt som tätt)! Jag kopplade i hårddisken någon gång förra veckan och har låtit den sitta, då var det just för att lyssna på musik och jag drog över första bästa skiva, som råkade vara hästpojken. Och hux flux är Hästpojken det enda jag lyssnar på. De pojkarna och jag har blivit fina vänner senaste veckan. Jag gillar Lena 60, måste jag säga. Och jag gjorde det innan jag upptäckte dess namn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback