Jag är galet uppspelt!

Jag känner mig helt speedad, jag har ingen kontroll över mina fingrar och mina tankar. Jag har tappat koncentrationsförmågan och klarar därför inte att skriva en vettig blogg. Jag har fortfarande ont i fötterna (mamma har gett diagnosen stukning på båda fötterna), men det har alla hört till leda, så jag ska inte tråka ut er mer - jag är trött på att prata om det själv, även om jag älskar att folk tycker synd om mig.

Nej, det som får mitt hjärta att slå här & nu är det faktum att jag sitter och tittar på en galet snygg
macbook. Jag är på g med dator-beställning! Vet ni hur lycklig jag är? Vilken fin dator jag ska köpa? Det är äkta kärlek, vill jag lova. Att jag sen kanske är galen som lägger ut 16 000 på en dator är en annan sak (säg att jag inte är galen, snälla)!

För att i alla fall lindra er nyfikenhet lite kommer här en bild på mig & Emelie från i lördags, det är Emelies bild (jag hoppas det är okej att jag använder den). Jag har min nya, senapsgula kofta (jag hade gul kofta och blå kjol, som Petter så vänligt kommenterade såg jag ut som "heja Sverige") och båda sticker fram hakorna som bara den! Men skoj hade vi!


Kommentarer
Postat av: niki

Ja duktiga!

Postat av: pernilla

hade jag haft råd hade jag också köpt en macbook, så nej du är inte galen! ;)

2008-10-27 @ 22:43:17
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sockersøta Lena. Vad fin du ær i din nya kofta.

2008-10-28 @ 15:04:05
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback