Insikt

Ikväll kan bli min, hemska tanke, sista kväll på ett halvår (eller, ännu värre, kanske ännu mer!) tillsammans med min bästa vän. Om saker löser sig som jag vill så åker jag till Munkfors och spenderar kvällen med Marielle. Om saker inte vill sig riktigt så har jag förmodligen missat min sista chans att träffa min bästa vän för en lång, lång tid.

Alltså, jag har kommit till en insikt, den insikten berättar för mig att min bästa vän snart reser ifrån mig. Snart blir jag ensam, tomt som bara den!



Men dagens glädjeämnen är dock att jag
1. bokat tåg till Köpenhamn, så min helg kommer jag spendera tillsammans med Emelie och Olof och antagligen lite annat folk sådär. Emelie har fest för att hon fyllt 20, därav min resa. Och för att det är roligt att hälsa på & träffa dem samt mitt omättliga behov av att hitta på saker.

2. fått ett mail från min fotolärare på Ålsta. Det ska vara en utställning med våra projektbilder i Ånge om 2 veckor, jag funderar på om det finns någon möjlighet att åka dit och vara närvarande, hänga och så vidare. Jag ska korrespondera med Julia och kolla möjligheter för detta och återkommer när jag vet något - jag måste ju kolla hur det funkar med jobbet också.

3. och självklart att jag förhoppningsvis i alla fall får en sista kväll med min Marielle, att jag får säga hejdå, för sist vi sågs hade vi ingen tanke på att det kunde vara sista gången!

Kommentarer
Postat av: Kalle

kul med fotoutställningen ju!



sv: så du gillar söndagar? så ovanligt.. på nåt sätt. men det är kanske en inställnings- och aktivitetsfråga? egentligen!

Postat av: Fannie @ Aveny.se

ÅH! Köpenhamn är så mysigt, hoppas ni får kul :)

Postat av: Anonym

Tack, ja det är busenkelt:)!

2008-10-21 @ 21:39:14
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: anna

vad tråkigt. men tänk inte att du blir ensam! du kan hälsa på mig och jag dig ;)

2008-10-21 @ 21:57:45
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Marielle

Puss baby! Du är sötast :-)

2008-10-22 @ 10:55:40
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback