Buskryddan

Jag såg en bild från dagis på Facebook. Det var fint och jag blev nostalgisk och sökte på mitt dagis på google. Jag hittade en artikel från VF (Värmlands Folkblad) från 1998, då dagiset firade 10 år. Jag tror knappast att jag var på plats (inget jag minns i alla fall), men kände alla som det står om. Jag blir verkligen barndomsnostalgisk när jag läser det.

Läs själva,
här!

Jag gick nog på världens bästa dagis, Buskryddan hette det, eller Busis som vi sa. Det var ett föräldrakooperativ och det var hur fint och roligt som helst. Jag älskade dagis när jag var liten! (Det är till och med så jag blir lite tårögd av alla nostalgikänslor!)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Är du medveten om att detta var ditt sjätte inlägg idag (12/10)??? x)

2008-10-12 @ 18:00:53
Postat av: pelle

Vi får hoppas du inte gick på dagis 98, för vi gick väl i fyran då? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback