Att bemöta kritik

Något har jag lärt mig och det är att man ska ta till sig av kritik och bemöta den. Man ska använda den och dra nytta av den. Så därför tänkte jag ta och göra det här och nu också.

Jag har fått en del kritik rörande min blogg, det är allt från att jag borde designa bloggen till att jag skriver för mycket & ofta för ointressant till att jag inte borde skriva om bloggen i bloggen (sorry, nu gör jag det ju igen!).

För att kunna göra alla nöjda och glada (eller i alla fall förhoppningsvis fler) tänkte jag nu att ni ska få säga ert, berätta vad ni tycker om min blogg! Frågor jag gärna vill ha besvarade är:
- Hur många inlägg per dag är för många?
- Vilka av mina inlägg gillar ni bäst? Vad vill ni se mer av?
- Vilka av mina inlägg gillar ni minst? Vad kan jag skippa helt?
- Är det något som fattas i bloggen?

Lägg gärna till annat också, om ni har kommentarer eller åsikter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det ska vara många inlägg!

2008-10-13 @ 20:42:29
Postat av: valle

Jag tycker att du bara ska skriva ett inlägg i månaden. Detta inlägg skulle till exempel kunna handla om Sven Delblancs syn på litteraturens roll i ett postmodernt samhälle.

Men jag inser att min åsikt som vanligt inte kommer vinna något gehör.

2008-10-13 @ 22:59:19
Postat av: Anonym

Jag tycker att det ska vara minst tio inlägg per dag, med så lite substans i som möjligt!

2008-10-13 @ 23:03:10
Postat av: lottis

Man ska skriva så många inlägg man känner att man vill skriva. :D

Postat av: Pillan

Lena, min älskling. Fortsätt du att haspla ur dig på ditt sätt. Det är ju vad du gör bäst! Kramar på dig min lilla pratkvarn.

2008-10-14 @ 01:09:10
Postat av: Tommy

Lena, jag tycker du ska skriva om det du vill och skita i vad folk vill att du ska skriva om, ingen populistisk blogg :P

2008-10-14 @ 12:54:08
URL: http://dissident.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker att 1-3 inlägg per dag räcker. annars skumläser folk bara ofta igenom och kanske inte läser allt så djupt som dom skulle gjort om det är lite färre. annars vet jag inte om jag tycker något speciellt är jättebra eller mindre bra, jag gillar din blogg och du skriver om väldigt olika och det är bra :) gillar när du har bilder och skriver vad du tycker.

2008-10-14 @ 13:29:53
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns inget som heter för många inlägg på en dag!

2008-10-14 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback