Ännu en kväll med Håkan

Ikväll är det äntligen dags för ännu en Håkan-konsert, ännu en kväll som jag ska spendera med att titta & lyssna på honom. Tyvärr blir det inte så mycket dans och röj för min del eftersom jag fortfarande har hemskt ont i fötterna (vet inte om det är så smart att köra bil ner till stan egentligen heller, men har ju lovat att ja med mormor hem imorgon, så jag måste få ner bilen).

Ja, det blir Håkan igen ikväll och jag hoppas på många fina låtar, men framför allt hoppas jag nog på Vi två, 17 år. Jag har fått det lite på hjärnan på senaste tiden, att jag vill höra den, att den är den bästa konsertlåten och så vidare. Men den är ju galet bra, så varför inte!

Det lär väl inte bli fler bloggar för min del förrän imorgon eftermiddag/kväll heller, eftersom jag ska till stan.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: pelle

>Synd att fötterna fortfarande gör ont, trodde inte du slog i de så pass allvarligt! Hoppas kvällen bli full av röj!

Postat av: Marielle

Jag vill också på Håkan. Jævlar att jag ær i Thailand! ;-)Nær kommer du hit?

2008-10-31 @ 13:52:53
URL: http://reseledarna.blogg.se/
Postat av: johanna

åh, ska se håkan imorn :) ha så kul!

2008-10-31 @ 16:43:01
Postat av: Lexie

ha det så kul på håkan :)

2008-10-31 @ 23:20:34
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback