Tyst som i graven

Nej, KRAV har inte lagt upp på sin hemsida än vem som är ny VD. Min bror sitter här på kontoret och vet, hans flickvän jobbar på KRAV, jag vet inte. Det är tyst som i graven, ingen vill berätta för mig...
Jag har förresten kommit på att jag inte vet hur viktigt det här är att skriva i min blogg egentligen, jag tror ärligt talat att ett namn inte säger någon av mina läsare särskilt mycket, förmodligen är det ingen (och säkert inte ens jag själv) som kommer veta vad det egentligen innebär för KRAV och ekologiskt i allmänhet i Sverige vem som blir ny VD. Jag vet inte.
Men jag ska nog skriva det här ändå när jag får veta det, bara för att jag lovat.

Nu är det jobb, jobb! Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sensuellt

du vet att man kan få sparken om man bloggar på jobbet? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback